Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Jótündér-Rossztündér

2010.11.12

1.bemutató:

A rossztündér megpróbálja elkapni a jótündért de megjelnik egy virág és beszivja őket. Később Varázsanyó küld egy levelet az öt főszereplőnek. Elmennek hozzá és Varázsanyó elmondja mi a hejzet. Ők elindulnak megmenteni de vízben kell úszni ezért Varázsanyó ideiglenesen fókává varázsolja őket.


1.pálya:

A játékosok egy hegyen vannak védve a jegesmedvéktől. Most még fókák de a varázslat csak 3percig tart. Át kell úszni egyik partról a másikra hogy bejussanak a misztikus barlangba. De csak egy baj van a túloldalon egy jegesmedve vár rájuk. Ráadásul a víz teli van jágdarabokkal amik viszik le az életed. Ha bejutsz a misztikus barlangba vissza változol és a medve nem bír bemenni. Akit a medve elkap az elveszít egy életet és a barlangban éled újra. Ezután van ott egy nagy bab. Megjelennek ott gombok amiket be kell nyomni és ha rosszat nyomsz  a bab újra vissza megy. De ha jókat nyomsz le akkor a baból egy kis paszúj kel ki amin fegyverek teremnek és mindenki egyet vehet le amelyket válsztja.


2.bemuatató:

Kimentek a barlangból és minden tiszta fű és vörös térkép van festve meg jelek és jelmagyarázat.


2.pálya:

Ha jól követed találsz egy babot ami fejleszti a fegyvered ha nincs akkor a te erőd.


3.bemutató:

Jön varázsanyó és varázsapó és azt mondják próbára teszünk titeket. Akkor két csapat lesz.


3.pálya:

A két csapat két versenyszámban vesznek részt. Az első a kakasviadal. Itt a karakter ugrál és úgy kell a másik ellen iráőnyítani. Aki elesik veszít. A második versenyszám a Vak Wilmos. Itt az egyik csapattag fog egy nyilat (az íj vége pupa szerű) és a csapatárs(ak) fején egy(-egy) alma van és célzással le kell lőni az almát. Ha döntetlen lesz akkor jön egy harmadik versenyszám. Ez a világ legnehezebb, legférfiasabb versenyszáma a kő, papír, olló. A győztes csapat karakterei erőt kapnak.


4.bemutató:

Elindultok egy sivatagba és át kell jutni a sivatagon. Segítség képpen kaptok egy digitális iránytűt amin midig jelölve van hogy hova kell menni. Meg kaptok egy térképet a kontinensről.


4.pálya:

Mikor mentek rengeteg ellenség jön amiket le kell győzni:                                                                                               óriási pókok, óriási kígyók és skarapeluszok is jönnek.                                                                                                     Ezen kívül a sivatagi pálya 3 részre van bontva.

  1. Eőször egy piramisba kell menni ahol fel kell vanni egy arany skarabelüszt. Ez nem kötelező. Ez után jön egy múmia és el kell jutni egy terembe ahol be kell zárni egy szarkofágba. Itt ha a szarkofágban lévő bogár alakú résbe berakod az arany skarabeluszt és akkor kinyílik egy ajtó amin ha bemész akkor a minijátékok terméba jutsz ide a menüből is bejuthatsz egy ajtón. Mikor már a múmija nem üldöz egy kő kezd el gurlni és addig megy felétek még ki nem juttok a piramisból.
  2. Ezek után mentek és egyszer találtok babot. Ha kikel akkor kijön belőle van amikor a jótündér megy van amikor a rossztündér. Ha a jótündér az oda ad 4 minijátékotés egy füzetet. Ha a rossz tündér az akkor meg kell vele küzdeni és küld egy óriási pókot amit el kell intézni és utána szíven kell szúrni a rossztündért. Ezután egy óriási kígyót küld ha az meghal szíven kell szúrni a rossztündért. Utána jön egy csomó skarabelusz és ha már elintézted őket még egyszer szíven kell szúrni a rossztündért. Ekkor megjelenik a jótündér és oda adja a négy mini játékot és a füzetet.
  3. Ha már itt vagy találsz egy kaktuszt és a füzetben megjelenik a kaktusz leírása és adatai. Ekkor egy óriáskígyó megtámadja a kaktuszt és az megpróbál futni és neked illetve a társaidnak kell megölnötök a kígyót.

Utána a kaktusz ad egy kaktusz emblémát ad annak aki a legtöbb életerőt vette el a kígyótól.


5.bemutató:

Amikor a kaktusz oda atta az emblémát azt rárakhatja aki megszerezte a fegyverére és akkor ha a fegyver ereje maxon van megidézhet egy kaktuszt. Ha 1-es szintű a fegyver ki labdának kinéző kaktuszt. Ha 2-es szintű a fegyver rendes ember alakú és méretű kaktuszt amilyen az aki oda atta az emblémát. Ha 3-as szintű a fegyó akkor a kaktusz magasabb lesz. Ha 3-as fölött akkor egyszerre hármat is meg tudsz idézni.

A kaktusz kivezet a sivatagból egy nagy vastag fához ahol alig fél méteres manók be vannak zárva ráccsal egy lyukba ami fán van és kívülről rácsok vannak. Ez a fa a manók fája. Egyszer csak kiszabadulnak. El kell kapnotok mind a 10-et.


5.pálya:

És aki a legtöbbet kap el annak a manórendőr egy manó emblémát ad. Amivel bármikor egy manót tudsz megidézni. És ezt az emblémát egy kődarabra kell raknod amit manóvá akarsz változtatni.


 6.bemutató:

Feljebb mennek a manófán a karakterek és út közben egy babot találnak de azt írja ki hogy ha kinyitod a babot egy rossztündér lesz benne. De ha legyőzöd megkapod a kulcsot kimaradt játékok terméhez. Ha nem nyitod ki a babot akkor mehet tovább a karakter három dimenzió kapuhoz. Mindegyik a királyhoz vezet de különböző pályákon.


6.pálya:

Ezen a pályán a három pálya egyikén kell végigmenni

1.-pontok jelennek meg és ha egyet felveszel akkor megjelenik egy új és ezek elvezetnek a királyhoz. De a pontok gyorsak így mozognak ezért egy sárkányon kell majd lovagolnod.

2.-Egy hatalmas lift visz fölfelé és közben néhány helyen megáll és külömböző szörnyek jönnek ki amiből három fajta van. ÖrmösTeknős, TűzSzalamandra, és az ÓriásCsörgőkígyó.

3.-Át kell jutni egy szakadékon de a hídat a túloldalon kell leereszteni. Ám meglehet kerülni a szakadékot. Csakhogy úgy kell megkerülni hogy egy szellőzőn bemész. Így egy manóval kell végigjátszanod a pályát.


7.bemutató:

A karakterek bemennek a trónterembe. A trónterem üres.

[1.hős] Hol van a király?

Ekkor megjelenik egy lilaruhás, jogaros, zöld, öreg manó. Aki azt mondja

[manó mágus] A király nem létezik. Nem gyanús hogy még senki nem látta. 

A mágus suhint egyet a jogarral és megöli a segítőmanótokat.


1.főnökharc:

A mágus először egy lézersugarat lő ki a jogarából. Ezt el kell kerülni külömben megsebez. Utána megjelennek a liftben lévő szörnyekből 1-1 és meg kell küzdeni velük. Majd kinő egy növény amire az egyik szereplőnek rá kell álnia és ott meg kell idézni egy kaktuszt aki hozzáépül az óriási növényhez és ágyú lesz belőle amivel le kell lőni egy kristálygömböt. Három kristálygömb van és háromszor kell megcsinálni a pályát úgy hogy minden támadást kétszer annyiszor kell kivédeni mint az előző körben.


8.bemutató:

A mágus alatt kinyílik egy dimenzió átjáró ami beszipantja a mágust így utána kell menni az átjáróba. A másik dimenzió egy néhol dombos, sík terület, a talaj lila színekben pompázik, ahogyan az ég is. A játékosok találnak egy babot ami másabb a többinél, ez a bab ugyanis majdnem, hogy láthatatlan. 

Hirtelen hősinkre támad egy oroszlánszerű hatalmas ragadozó létforma, melynek lila a sörénye. Az állat rájuk támad, de megmenti őket robot. 

[1.hős] Te meg mégis ki vagy?

[ WS3HL (a robot)] Én egy  mesterséges inteligenciával felszerelt járőr robot vagyok, a nevem WS3HL.

[3.hős] És mégis mi ez a világ?

[ WS3HL] Ez itt a mágusok földje, a bolyót egykoron tudósok találták meg és hozzám hasonló mesterséges létformákkal népesítették be. Mindennek 500 éve, azóta a mágusok átvették az irányítást a bolygó felett. Mi robotok állandó harcban állunk a minket támadó boszorkányok seregével. Most pedig kövessetek!


 8.pálya:

Követni kell WS3HL -t és közben meg kell kűzdeni a különböző szörnyekkel.  Majd egy barlangon kell átkelni, hogy hőseink eljuthassanak egy titkostengeralattjáróhoz. Ezek után a tengeralattjáróval kell tovább menni és megölni a vizi ellenségeket. Átérve a túloldalra egy kastélyhoz érnek. A kastélyban boszorkányokkal kell megkűzdeni, hogy eljuthass egy szobába.


9.bemutató:

A szobában ott van a manó a trónteremből és egy boszorkány.

[4.hős] Te manó, mégis hogy kerülsz ide?

[manó mágus] Hát ha tényleg kíváncsiak vagytok rá akkor elmondom. Régen a manók egy Menosis [menozisz] nevű bolygón éltek harmóniában a természettel, néhány manó varázserővel randelkezett. A manók elkezdtek fejlődni, egyre több energiát és nyersanyagot használtunk föl emiatt egyre lakhatatlanabbá vált a bolygó. A manók egy része elhatároszta, hogy új lakhelyet keresnek. Két hatalmas űrhajóval indultunk, az egyik célba is ért a ti kis nyavajás bolygótokre, de a másik itt zuhant le. Mi a mágus manók kiírtottuk az egyszerű manókat és a földaltti fogságból általunk kiszabadított boszorkányokkal karöltve elvettük a bolygót a robotoktól. Aztán elmentem a földre, hogy kiírtsam az ottani létformákat ezzel átvéve az uralmat a bolygó felett. De amíg a hadsereg meg nem érkezik addig királyként irányítom a manókat, sötéttündér pedig kiiktatja a fontos tényezőket.

[2.hős] Hol van Jótündér?

[manó mágus] A várbörtönben kéne lennie, de mivel sötéttündér és ő egymás varázserejében szívóttak fel ezért az általatok babnak nevezett csí növényekben oszlott el a varázserejük, így bárhol megjelenhetnek. Elég jól elcsevegtünk de mostmár mennem kell...

A manó elmegy, a boszorkány pedig rátámad hőseinkre.


 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Írjatok

(Bence, 2011.04.29 19:58)

Írjatok hozzászólást és mondjátok meg a véleményeteket mert ez nekem sokat számít hiszen ez az én oldalam, az én játék ötletek.